上圖

上圖

2007年10月5日 星期五

[❤音樂] Jikalau Aku - Ezlyn

第一次聽朋友唱這首歌, 就被那輕鬆的音樂, 有意思的歌詞吸引了...


http://www.youtube.com/watch?v=165iTwfLkqs


 


Title: JiKaLaU AkU
Artist: EzLyN


Sebelum aku membalas lamaran cintamu
Aku perlu tahu benar kamu jujur
Kerana aku pernah terasa tertipu
Dengan janji palsu teman terdahulu



Jikalau aku memberikan sepenuh jiwa
Yakinkanlah kau kan setia
Hanya ku kau sayang siang dan malam



Jikalau kamu mahu ke peringkat seterusnya
Tunaikanlah apa ku pinta itu semua perlu
Jikalau aku menyintamu



Sebelum itu jumpalah orang tuaku
Minta izin dulu agar mereka restu
Jangan pula nanti
Kau mula terasa jemu
Fikir betul-betul sebelum kita bermula



Jikalau aku memberikan sepenuh jiwa
Yakinkanlah kau kan setia
Hanya ku kau sayang siang dan malam



Jikalau kamu mahu ke peringkat seterusnya
Tunaikanlah apa ku pinta itu semua perlu
Jikalau aku menyintamu



Dalam kita ada dua
Kau dan aku jadi satu
Jika benar-benar mahu
Buktikan dahulu cintamu



ooooo....ooo...oo
Jikalau aku menyintamu



Jikalau aku memberikan sepenuh jiwa
Yakinkanlah kau kan setia
Hanya ku kau sayang siang dan malam



Jikalau kamu mahu ke peringkat seterusnya
Tunaikanlah apa ku pinta itu semua perlu
Jikalau aku menyintamu



Jikalau aku menyintamu
Jikalau aku menyintamu
Jikalau aku.........


沒有留言:

張貼留言

歡迎留言或發表意見, 不過要理性, 不做人身攻擊.
部落格長蜘蛛網ing… 很急的話可以到私訊到我的fb唷~